18 Mayıs 2013 Cumartesi

Doa Kozmetik Ürünleri Hakkında

Brezilya fönü yaptıran bayanlar bilir, brezilya fönünün bozulmaması için sülfatsız şampuanlar kullanmamız gerekiyor. Sülfatlı şampuanlar saçlarımızdaki keratini bozarlar böylece fönümüzde bozulmuş olur. Ben daha önce de doa kozmetik ürünlerini severek kullanmıştım. Artık yaptırdığım fön sayesinde sülfatsız şampuanla daha iç içeyim :) Kullanımı biraz zor olduğu için önceden vazgeçmiştim oysa kullanımı zor da olsa saçlarımız için her zaman en iyisi sülfatsız şampuanlardır.Bundan önce doanın saç derisi için özel hazırladığı şampuanı kullanmıştım. Şimdi de değişiklik olsun diye normal saçlar için olan şampuanından sipariş verdim. Kullandıktan sonra görüşlerimizi sizinle paylaşacağım.

Ayrıca bu alışverişimde aldıklarım

melisa kremi (kokusuna bayıldım)
hindistan cevizi yağı, shea butter yağı (kafa derimdeki seboreik dermatit için aldım)
yosun sabunu (selülit için)
keratinli saç bakım maskesi (saçlarımın keratinle kırıklarından kurtulması için)
normal saçlar için sülfatsız şampuan
beni kırmayıp birde fesleğen kremi göndermişler önceden de kullanmıştım gerçekten süper bir krem, çok mutlu oldum :)

Daha önce de kafa derimdeki seboreik dermatit için seha butter yağı almıştım, hergün kullandığımda evet işe yarıyor ama birgün kullanmasam tekrarlıyor. Belki de uzun süreli kullanmam gerek. Bi süre sonra yine sonuçları yazarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder